Olle Wåhlberg.

Kursen i söndags då.
Det blev inga bilder, eller inget filma. Däremot blev det en hel del anteckningar. Grymt bra! Fantastiskt bra!
Olle, som höll i kursen, är supertrevlig och väldigt duktig. Han förklarar väldigt bra, och det var väldigt lärorikt!

Det jag och Bella var på var en Introduktionskurs, vilket innebar att vi lyssnade medan Olle visade på sina hästar. Han visar det man själv får göra på hans hästar i Grundkursen, ifall man går på en sådan.

Jag har redan börjat fundera på när jag ska åka på grundkurs, tror det skulle kunna vara väldigt lärorikt det med. Dessutom funderade jag på ifall han kunde komma till Sorf och träna + hjälpa mig träna, med Winnie. Det skulle vara kul om man kunde samla ihop ett litet gäng (5-6 stycken) och undervisas av honom. Är du intresserad och bor i Sala-trakterna, gärna med egen häst, hör av dig!

www.ridharmoni.se


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback