Så var det ju det där med rubriken...

Kom precis hem från stallet. Winnie... skötte sig väl sådär. Hon har börjat hänga rätt mycket i tyglarna och rycker med huvudet, vi får träna på det.
Efter det var det två timmar tills cliniken, så jag bestämde mig för att borsta henne riktigt grundligt. Jag gick igenom henne med var enda borste jag hade i ryktlådan, och mest med ryktstenen. En sorts... sten, som man tar bort päls väldigt bra med. Och vad med päls hon fällde! Efter att ha borstat baken hade jag nog för en mindre ryamatta! Och själv var jag täckt av hästhår, usch.

Själva cliniken, tja den håller fortfarande på. Men jag började frysa så mycket att jag gick i förväg.
I början skulle ridskolechefen prata om "ututvecklingsstegen", och några ridlärare skulle illustrera en nybörjarlektion på var sin häst. Och jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv! Vilken syn alltså! HAHAHAHAHAHA!
Visseligen var det ju ganska överdrivet, men ändå.

Nu ska jag ta något att äta och sedan kura ihop mig med massor av filtar och täcken. Jag förstår inte varför jag fryser så vansinnigt. Inte håller jag väl på att bli sjuk... IGEN?!


Kommentarer
Postat av: Elkah

Haha, jag va också där :3

DUUU!!! Red du när strömavbrottet var?? Alltså i ridhuset?? :o

Datum: 2010-03-20 Tid: 23:51:46
Hemsida: http://switchit.blogg.se/
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback