4 saker du kanske inte visste om mig.

#1. Jag är rädd för öppet vatten. Alltså, inte att sitta i en båt på öppet vatten, det älskar jag. Men att vara i det, usch! Det beror väl kanske lite på alla dessa "haj-orm-läskiga-saker-man-sett-i-filmer-som-äter-upp-människor", men förutom det tycker jag inte om att inte kunna se vad som finns omkring mig. Sjövattnet i Sala är väldigt mörkt, brunt typ, och eftersom jag inte ser längre än några decimeter under vatten får jag lite småpanik. Dessutom hatar jag när man plötsligt kommer åt något. Sjögräs, en sten, något mjukt man inte vet vad det är, nej fy.

#2. Jag sjunger för mig själv. Hela tiden. Om folk är i närheten nynnar jag på låtar, eller helt enkelt sjunger 'i huvudet'. Jämnt. Och de gånger jag faktiskt inte sjunger hittar jag på mini berättelser eller liknande. Dessutom har mina tankar sedan jag kom hem från språkresan i Lonon till 90 % av tiden varit på engelska. Jag tänker på engelska, jisses.

#3. Om jag ser på en film där någon faller och gör illa ryggen, då får jag ont i ryggen. Om jag ser någon slå i huvudet, får jag ont i huvudet. I väldigt liten skala, men direkt får jag en känsla av hur det (typ) skulle kännas.

#4. Jag har nyss upptäckt att om jag får sitta själv i ett rum, lyssna på lugn musik och prata med mig själv om det jag ska skriva, då jobbar jag bättre på skriva-uppgifter. Som ett tal vi skulle skriva i engelska, eller en rapport i svenska. Får jag babbla på högt för mig själv, läsa högt om fakta osv, kommer jag igång bättre och jobbar bättre.

Just for fun, haha.
Berätta några saker om er som ingen känner till! :)


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback