Sent, senare, frukost?

Jorå, ni hörde... eh, läste rätt. Nu, tio över tolv, tänker jag pallra mig iväg till köket och fixa något till frukost. Ledighet är underbart va? HAHA!

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Bells tar hand om hästen på fredagar, så jag får väl hitta på något annat som en anledning att gå ut. Fotorunda känns inte lockande, allt jag ser när jag kollar ut är snöslask och lera. Men, man kanske kan dokumentera det också. Hm.
Eller bara gå ned på stan sådär lite allmänt, men det är rätt tråkigt ensam. Jaja, vi får se. Jag känner hur som helst inte för att ligga inne hela dagen.

Nu frukost. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Prosha

Här sover man halva dagarna xP

Datum: 2010-03-26 Tid: 13:13:46
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback