Spolad.

Jag har bestämt mig för att strunta i Salaguiden. Det kommer bli sjukt mycket arbete ensam. Dessutom kommer det bli så tråkigt med bilderna, där allt kommer vara snöigt, lerigt och allmänt skitigt. Hur inbjudande kommer det se ut?
"Hey, kom och gå runt våra snöiga, leriga dammar! Mycket mysigt och trevligt."

Dessutom kom jag på att man säkert måste fråga de företag och affärer man vill ha med i den, ifall man får ha med dem. Och eftersom jag planerat att ta med större delen av Sala kommer det bli sjukt mycket att göra. 

Istället ska jag göra en barnbok. Med bilder. Och Illustrationer. Hm, det är lite svårt att förklara. hihi.
Riktiga bakgrundbilder, men små illustrationer som jag klistrar in. Och illustrationerna ska bara vara små figurer, som inte riktigt är någonting. Små ploppar, hehe.

Ni får strax se exempel på hur de ser ut.
Ha de gött!


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback