Trötter.

Jisses så trött jag är. I går somnade jag halv elva på soffan, vaknade klockan elva och gick direkt och lade mig. Sedan sov jag till tio idag.
Jag. Är. Trött.

Nu sitter jag och lyssnar på mamma och Gunilla som löser Melodikrysset. Hehe.

Snart tänkte jag se om Bella fortfarande vill vara första fotoassistent när jag börjar provfota lite till barnboksmojjset. Egentligen borde jag planera mer om vad som ska hända, men jag känner som vanligt att jag jobbar bäst med så lite planering som möjligt. Ju färre ramar att hålla sig innom, dessto mer fantasi har jag.

Jaja, vi får se. Hihi.


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback