Dagens asgarv.

Ett sista inlägg innan sängen ropar. Kollade lite snabbt på Aftonbladet, och möttes av en artikel om "Millennium"-trilogin som nu också spelas in i Hollywood. Jag småläser lite, och får syn på denna mening;

"Nöjesbladet har tidigare berättat att både brittiska Carey Mulligan, 24, och amerikanska Kristen Stewart, 20, är heta kandidater till rollen som gjorde Noomi Rapace, 30, till världsstjärna när de svenska filmerna gick upp i Europa."
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article7080983.ab

Kristen Stewart. Kristen Stewart... Ska lilla "ramla-över-sina-egna-fötter-och-gråta"-mähäet från Twilight spela hårdhudade kick as tjejen Lisbet Salander? Jo, men visst. Och när vi ändå är igång kan vi väl låta Nalle Puh spela journalisten Mikael Blomkvist. Och så kan väl Björne spela sig själv tillsammans med Snigel i kommande Avatar 2 (JA! Det ska komma en tvåa... OCH EN TREA!)

Ni kanke förstår min synpunkt på det i alla fall. Nej, då röstar jag hellre på Carey Mulligan, även om hon också är lite för sockersöt. Herregud. Kristen Stewart som Lisbet. HAHAHAHAHAHAHAHA!

Kommentarer
Postat av: Milan

Asså.. -.-' Ibland blir man allt bra trött på vissa människor ...

Datum: 2010-05-10 Tid: 16:05:56
Postat av: Maria &Pearl på äventyr

hahaha snacka om illa! XD

Datum: 2010-05-11 Tid: 22:11:02
Hemsida: http://mariagustavsson.blogspot.com
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback