Jaaou.

(Alltid lika fantasifulla rubriker.)

Idag skrittade jag ut på Winnie, för första gången på länge. Det var så otroligt mysig! Speciellt eftersom det började snöa efter ett tag. Gigantiskt stora snöflingor som faktiskt låg kvar på marken! Och så var solen påväg ned, så mysigt! Dessutom börjar min lilla träning med Winnie ge resultat. Som att jag ska kunna knäppa loss henne och ta av grimman utan att hon genast försöker gå in i boxen. Idag hade hon till och med hö i boxen, men stod ändå stilla, lös, i gången utan att göra något. Dessutom står hon numera alltid kvar i boxen även om boxdörren är öppen, vart man än går. Min duktiga lilla gullunge!

Efter det kollade jag på Lucian i Sorf. Det var trevligt, och dessutom blev jag kär i familjen Robergs kamera. Man kunde filma i otroligt bra kvalité! Hehe.

Hejdåpåer.

Kommentarer
Postat av: Bella

Härligt att det går så bra med Winnie =D ^^ <3



Lägga upp filmen på youtube? (a) Du kan säkert få använda den filmen eftersom det var du som filma ^^

Datum: 2009-12-13 Tid: 00:42:23
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback