Oh snälla!

Jag brukar ju släppa Winnie i ridhuset och låta henne gå/springa omkring lite och träna lite trick nu när hon vilar. Men att lyckas få hela ridhuset ledigt är nästintill omöjligt. På vardagarna är det inte möjligt förrän efter typ 8, så jag brukar försöka på helgerna i stället. Det är bara det att det alltid verkar vara en privatperson där.
Sist jag skulle prova var en person där och red, och innan det var det två personer som skulle släppa sina två hästar i ridhuset. Gången innan det var det upptaget och så fortsätter det så.
Lördagar är ridhuset ledigt hela dagen, så jag tänkte prova igen. När jag hade mockat och fyllt mat osv tänkte jag gå och kolla om ridhuset var ledigt.
    Och i stallet möttes jag av runt 25-30 vuxna och barn i tomteluvor som pyntade spiltor med granris och julgranskulor, borstade hästar och sadlade och tränsade.
Så gick det med den trickträningen alltså.

I ridhuset hade de byggt upp hinder och snart red en hel hög ungdomar omkring till julmusik. Fortfarande vet jag inte varför de red där, men det gör de i alla fall.. Jaou..

Kommentarer
Postat av: Neha

Haha:D

Tack:D

Datum: 2009-12-05 Tid: 16:21:19
Hemsida: http://nehaexponerar.blogg.se/
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback