Yay.

Min änglaunge tog semester, men nu är hon tillbaka igen!

Vaaa..?
säger ni nu, haha, men jag pratar såklart om Winnie. Hon tog lite semester och blev lite bråkig, men nu är hon tillbaka och är sitt vanliga ovanliga jag igen. Mogen, mysig och jättedukig! Bockade inte en enda gång, slog inte över till korsgalopp och kunde till och med galoppera på en lite mindra volt, riktigt lungt och fint! YESYESYESYES!

Snart blir det Taco, sen senare ikväll tv:n, varm choklad, varm vetekudde och True Blood. Ganska bra, förutom att den är så lik Twilight att den är komisk. Det roliga är att egentligen är Twilight lik den, eftersom True Blood kom före Twilight.


Kommentarer
Innan du kommenterar:
• Det är förbjudet att ta/använda mina bilder.
• Jag använder utav en Nikon D60
• Och bildbehandlar med Photoshop CS3

Jag hjälper inte till med design/blogg problem. Dock kan jag tänkas göra bloggdesigner på beställning.
Kontakta mig då på mejladressen nedan.
Dit kan du även vända dig om du har andra frågor.

Kontakt:
[email protected]

Hoppas du återkommer till bloggen! / Jonna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback